Wycieczka do Doliny Charlotty

Dnia 12.06.2015 klasa O,II i III wraz z wychowawcami: Anną Sowińska, Mariolą Kupczyńską, Agnieszką Drobinską  i p. Elą Korczyńską wybrała się na wycieczkę do Doliny Charlotty i Ustki.

Na początku dzieci miały okazję zobaczyć pokaz tresury i karmienia fok. Konstancja tak była zaaferowana tym przedstawieniem, że z wrażenia wypuściła kapelusz do wody. Na szczęście pani trenerka fok wyłowiła jej zgubę. Potem na dzieci czekało zoo safari, czyli fantastyczny rejs łodzią, która zabrała nas w podróż dookoła świata. Rejs ukoronowany został zacumowaniem na wyspie lemurów, którą zamieszkują małpiatki z Madagaskaru: Król Julian i jego wesoła banda. Oprócz tego dzieci zobaczyły : żubry, zebry, orła bielika, sowy,  daniele, antylopy, kangury, osły, a także bociany i czarne łabędzie. Struś odstraszał nas chowając głowę i strosząc pióra. Po krótkim odpoczynku na placu zabaw i zjedzeniu lodów, udaliśmy się na smaczny obiad do Gościńca Charlotta.
  Następnie pojechaliśmy do Ustki, po przeprawie przez obrotową kładkę udaliśmy się na latarnię morską. Nawet Oliwia, która ma lęk wysokości dała radę. Widok na morze i okolicę zapierał dech. Potem nastąpił najbardziej oczekiwany moment, czyli kupowanie pamiątek oraz kolejnej porcji lodów!!!
   Po krótkiej zabawie na plaży i ponownej przeprawie kładką na drugi brzeg, rozpoczęliśmy zwiedzanie bunkrów. Mogliśmy przeżyć bombardowanie i ostrzał artyleryjski. W końcu zaopatrzeni w łopatki i wykrywacz metali  poszukiwaliśmy skarbów, którymi okazały się słodycze. Na koniec strzelaliśmy z łuku. Mistrzami tej konkurencji zostali Oliwia Jarosz -18 pkt oraz Robert Foluszewski 24 pkt. Gratulujemy! Wszystkie dzieci otrzymały dyplomy zdobywców Usteckich Bunkrów  Baterii Bluchera.
   Zmęczeni, ale szczęśliwi dotarliśmy do domu, gdzie czekali stęsknieni rodzice.

Zapraszamy do oglądnięcia zdjęć…